Klageadgang

Ønsker du at klage?

Vi vil gerne have tilfredse kunder. Men vi kan ikke altid undgå situationer, hvor en kunde er mindre tilfreds med den måde, kunden er blevet behandlet på.


Er du ikke tilfreds, så anbefaler vi, at du først henvender dig til kundeservice på tlf. 63113900.


I de fleste tilfælde kan du få en uddybende forklaring allerede her.


Hvis du har forslag til forbedringer, kan du også give os en tilbagemelding på bankens mail facitbank@facitbank.dk.

 

Ønsker du at klage?
Hvis du ikke er tilfreds med udfaldet af din dialog med os, har du mulighed for at klage til Bankens klageansvarlige. Det kan du gøre ved at sende en mail til klageansvarlig@facitbank.dk.


Andre klagemuligheder
Afviser Facit Banks klageansvarlige din klage, eller er du ikke tilfreds med svaret fra den klageansvarlige, har du mulighed for at klage til Det finansielle ankenævn.


Kontakt:
Sekretariatet for Det finansielle ankenævn
Store Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
www.fanke.dk


Du kan også bruge EU-Kommissionens online klageportal. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klager du gennem klageportalen, skal du oplyse Facit Banks e-mailadresse: klageansvarlig@facitbank.dk